Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів"
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Процедура повернення та обміну товару належної та неналежної якості: Повернення та обмін товарів, придбаних в інтернет-магазині "a2k.com.ua" (далі "товар"), згідно із Законом України "Про захист прав споживача" можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Для здійснення повернення або обміну товар має бути у належному стані, а саме:
- товар не був у використанні;
- товар без механічних пошкоджень та збережений товарний вигляд та упаковки;
- товар повністю укомплектований;
- товар має всі ярлики та заводську упаковку;
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Товари, які не відповідають зазначеним вище пунктам, не підлягають обміну та поверненню.
Умови повернення та обміну товарів неналежної якості
Якщо покупець отримав товари неналежної якості з явним браком, він може обміняти або повернути цей товар, в такому випадку транспортні витрати оплачує інтернет-магазин. Процедура повернення та обміну товару:
1. Упакуйте товар в упаковку від нього Покладіть товар і всі комплектуючі в оригінальну упаковку, у тому вигляді, як було при отриманні вами.
2. Повідомте нам про намір повернути або обміняти оплачений товар.
3. Повідомте № накладної надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів.
4. Після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо вам кошти чи надсилаємо інший товар, за попередньою домовленістю із Вами.
Поштова адреса для повернення та обміну товару:
- Нова пошта, м. Львів, відділення Нової пошти №24;
- Красніков Олександр Сергійович;
- 380990001142;
- Вкажіть оцінну вартість, згідно ціни товару вказаної на сайті;
- Послуги «Зворотна доставка» та «Накладений платіж» необхідно скасувати;
Процедура повернення коштів за товар:
- На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).
- Кошти повертаються на вказану Вами картку протягом 7 робочих банківських днів, після отримання та огляду нами повернутого Вами товару.
- Додаткові комісії банку одержувача коштів не сплачуються.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.